Kontaktní údaje internetového obchodu:
KNIHYABECEDA.PLZákazník má možnost využít lhůtu k uplatnění práva z odpovědnosti za vady prodané věci, a to v době 24 měsíců od převzetí zboží.
Piotr Zalewski
ul. Škrobálkova 61/15
718 00 Ostrava
mail: info@knihyabeceda.cz
tel: +420 730795941
Na zprávu odpovíme během několika hodin, nejpozději další pracovní den.
Odstoupení od kupní smlouvy
Spotřebitel je oprávněn od smlouvy odstoupit v případě, že prodávající nesplní smluvené podmínky dodání. Spotřebitel, který nekupuje zboží od prodávajícího má dále v souladu s § 53, odst. 7 a § 54 občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží. V takovém případě spotřebitel kontaktuje prodávajícího a nejlépe písemně uvede, že odstupuje od smlouvy s uvedením čísla objednávky, data nákupu a čísla účtu pro vrácení peněz nebo vyplní formulář pro odstoupení od kupní smlouvy. Odstoupení od smlouvy musí být doručeno nejpozději poslední den 14 denní lhůty. Obchodní zákoník uvádí, že podnikateli je umožněno odstoupení od kupní smlouvy po domluvě s prodávajícím.
Formulář pro odstoupení od smlouvy ke stažení – zde.
ZÁRUČNÍ PODMÍNKY A UPLATNĚNÍ REKLAMACE
A. ZÁRUKA
1. Vada zboží
Při přebírání zásilky věnujte pozornost tomu, zda není obal viditelně poškozen nebo promáčknutý. Pokud tomu tak je, sepište prosím protokol za přítomnosti osoby, která zásilku doručuje (v případě převzetí zásilky od kurýra), nebo nás neprodleně kontaktujte (v případě převzetí zásilky z boxu).
Oznámení o reklamaci týkající se poškození zboží by mělo obsahovat: údaje kupujícího, číslo objednávky, stručný popis poškození, fotodokumentaci závady a informace o plánovaném dalším postupu: výměna zboží nebo vrácení zaplacené částky. Reklamace bude posouzena do 7 dnů od její podání. Pokud bude reklamace uznána, požádáme zákazníka, aby vadné zboží zaslal na adresu knihkupectví uvedenou v horní části této záložky nejpozději do 14 dnů od uznání reklamace. Je také možné, abychom objednali kurýra na adresu uvedenou zákazníkem. Výměna zboží nebo vrácení peněz bude provedeno, jakmile vadné zboží obdržíme. V případě nízkých skladových zásob budeme zákazníka informovat o možném prodloužení výměny výrobku již ve fázi reklamace. Veškeré náklady na dopravu zboží vyplývající z tohoto typu reklamace hradíme my. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení.
V případě uplatnění Záruky má Kupující nárok na odstranění vady její opravou, výměnou za nové Zboží, anebo vrácením zaplacené kupní ceny.
2. Zákazník obdržel zásilku, která neodpovídá objednávce.
V takovém případě vraťte doručené zboží do 14 dnů od jeho převzetí na adresu obchodu uvedenou v horní části této karty a uveďte náklady vzniklé v souvislosti s doručením (e-mailem nebo dopisem na poště) – zákazníkovi je uhradíme. Je také možné, abychom objednali kurýra na adresu uvedenou zákazníkem. Jakmile obdržíme vrácené zboží, zašleme správné zboží. V případě nízkých skladových zásob budeme zákazníka informovat o možném prodloužení výměny výrobku již ve fázi reklamace. Veškeré náklady na dopravu zboží z důvodu naší chyby neseme my.
B. UPLATNĚNÍ REKLAMACE
Pro uplatnění reklamace využijte formulář on line, který se nachází zde.
Ustanovení této části se použijí pro případ uplatnění práv z vadného plnění a Záruky.
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné, případně i v sídle nebo místě podnikání. V případě odeslání Zboží prostřednictvím poštovní zásilky je Kupující povinen přiložit i podrobný popis vady a jejího projevu, příp. využít formulář na webu E-shopu. Prodávající je povinen Zákazníkovi vydat písemné potvrzení o tom, kdy Zákazník právo uplatnil, co je obsahem reklamace a jaký způsob vyřízení reklamace Zákazník požaduje, jakož i potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace.
Zákazník je povinen prokázat, že mu náleží právo uplatnit reklamaci, zejména doložit datum koupě zboží, a to buď předložením prodejního dokladu, potvrzení o povinnostech Prodávajícího z vadného plnění, záručního listu, popř. jiným věrohodným způsobem. Zákazník není oprávněn uplatnit reklamaci na vadu, která byla vytýkána již v minulosti, pokud na ni byla poskytnuta přiměřená sleva z kupní ceny.
Zákazník je povinen dodat Zboží očištěné tak, aby Prodávající mohl reklamovanou vadu posoudit.
V případě oprávněné reklamace má Zákazník právo na náhradu účelně vynaložených nákladů vzniklých v souvislosti s přepravou reklamovaného Zboží k Prodávajícímu a zpět. Toto právo může Zákazník u prodávajícího uplatnit ve lhůtě do jednoho měsíce po uplynutí záruční doby nebo lhůty k uplatnění práv z vadného plnění.